Wednesday, September 21, 2011

aku...aku...ntah..

hari ni gua bangun dalam keadaan gua x bersedia..
x bersedia utk sglanya..sbb..
gua x tau ap wa mau buat hr ni..
gua betul2 tenggelam punca..gua betul2 x da smgt...wa x tau ap hal smp ini mcm skali...
wa bangun..wa termenung...
wa punya roomate..pg2 dh hilang g opis dia..
wa.....msih lg termenung sorg2...
wa amik air susu low fat dalam peti ais..wa tibai coco crunch wa punya membe...
wa makan smbil wa tenung tv yg x on...laptop yg x on..
ap hal?..
ntah..wa mmg x da mood ini hr..

ttiba..sms msuk..
wa dpt msg dr mak gua..."lu dh pegi keja ke?"..
wa reply.."on d way..tp mandi ap pun belum."..hihi..jam dh pkul 9.30..
mak wa reply.."ap nk jd..malas keja btul"..
ala..ssh bila org tua ni x paham keja kite..
asal keja ja..pg2 dh kena msuk opis..
wa cleaner..mna wa ad opis maaa...
tp sumpah..mmg hr ni wa malas..n wa mmg lmbt ini hr..
wa dh ckp wa tenngelam punca...

tp itu lh...
skrg dh kul 1 lbey..ap keja x jd..
wa pegi tmpt keja..
ap pun x ley wat..
wa g lepak kt opis membe wa..wa g mkn..n then..
wa dpt idea...
esok wa mau mc..
mau cr ketenangan...
isnin n selasa mgu dpn trus wa cuti..
lantak la ap nk jd..
wa dh hlg smgt mau keja...
lu bos..lu mau maki..lu mau tiau wa...
lu silakan..cuma lu jgn maki wa punya amma..wa punya appa...
kalau x..lu mkn selipar jamban wa...

sklang..wa x tau nk wat ap..
wa btul2 blurrrrr!..
huhu...hr ni...
cmpny wa dh save bajet..sabun x guna..air x guna..
wa perkerja terbaik kn..kn..:P

No comments:

Post a Comment