Wednesday, June 17, 2009

menghitung hari....

haha...cuti sem dh nk abis..lbih krg 2 minggu..knduri kawin pun dh bleh kta x da dh pun,huhu..semakin hari,semakin dkt aku rasa nk msuk final year..takut pun ad,ketaq pun ad,,..x tau awat,..mgkin bila fkir2 balik..final year ni merupakan perjalanan terakhir buat suma org yg belajaq kt mana2 pun..n this final means a lot to a student like me because final semester has a big event to a student..haha, final year project (FYP)...ap aku nk buat????..aku x da idea...waaaaa...mati la aku..huhu...aku takut...bila aku tgk silibus2..huhu,makan x lalu,mandi x basah...macm org jatuh cinta ja gyanya...resah gelisah ja...tkut smcm ja...bpluh2 mengalahkan org nk akad nikah depan tuan kadi atau bpk mertua..hihi...tp bila pkir2 blik...x da pun smp ad student yg gila, kalau stkt x betoi sat tu mgkin ad kot..hihi..ckp mmg sng kn...adoiii.....taaaaakkkkkuuuttttt nk msuk final year...waaaaaaaa!!!

2 comments:

  1. fik...sabar2...jgn takut..last week trah takut gak bila pk final yer..tp pk2 blk,xyah takut la..takut ke x ke, kita kena lalui jgk...fik,gud lux tuk sem dpn...

    ReplyDelete