Wednesday, June 1, 2011

Dalam diam,,..

Dalam diam2...aku rasa..

sedih....x tau napa...
sunyi....sbb mkn sorg2...tido konpem la sorg2...nk wat cm mana..nk sgt duduk perlis...amik...dlu boley la ramai2 ngn kwn2...skrg..huhu...

dalam diam2 juga...
aku x tau...nk wat ap..nk rasa ap..tp mcm ad satu perasaan yg sukar nk digambar..dluah..di..di..errrr...

dalam diam2..
aku simpan hasrat hati...sbb dh tau..kalau aku ckp pun..dinding ja jd peneman setia..huhu

baik aku duduk diam2..n hayati keindahan nikmat kesunyian dan keadamaian negeri perlis di malam hari...huhu...


aku x tau nk tulis ap..sbb aku tgh blurrrrr....x tau ap yg aku nk wat..nk ckp...ntah..x tau..nsib aku mmg sorg2 ja kt rumah..housmate pun sorg..tu pun bz.so..layanzzzz....

"Bila kau memandang segalanya dari Tuhanmu…
Yang menciptakan segalanya
yang menimpakan ujian
yang menjadikan sakit hatimu
yang membuatkan keinginanmu terhalang
serta menyusahkan hidupmu
pasti akan damailah hatimu kerna…
masakan Allah sengaja mentakdirkan segalanya untuk sesuatu yang sia-sia"



ssetiap ap yg berlaku pasti ad hikamahnya....percayalah..allah maha mengetahui....






#nk ckp bangga...tp nk gelak pun ad...bila dipanggil.."adik!"..walhal...org yg pgil aku tu..ahak...layannnzzz...

#hanya jauhari mengenal manikam...hehe.tingi2 mana pun kita..jatuh ttp ke bawah..x da org jatuh ke atas...sbb kalau ke atas x pgil jatuh..eh yaka..x tau..so..kalau sapa2 kt ats...pikirlah...lg skit kalau jtuh dr tmpt tinggi dr jatuh dr tmpt rendah..

No comments:

Post a Comment