Tuesday, May 3, 2011

~masih aku terasa~


aku tahu...
kau pun tahu...
rasa kita sama...
x ada bezanya...

jelas...
kau berbisik...
aku berbisik...
tntg rasa yang sama...

aku tahu...
kau tak mampu bersuara...
hanya mampu mengeluh...
aaaaaahhhh...aku pun sama...

biarlah....
hati menjerit...
batin menangis....
kerna..bezanya rasa itu....

sedarlah...
kau aku dan dia...
tak punya rasa yang sama lagi..
cuma mampu berbisik di hati...

sudahlah...
berbisik pun dah x mampu..
menangis pun x mampu...
biarkan...

angin...
bawalah rasa ini pergi...
biar terpisah jauh...
tiada lagi rasa ini...

awan...
tolonglah angin...
gugurkan rasa ini..
menjadi titisan perasaan...
hilang menjadi air mata keinsafan....



p/s:smbil lyn lgu aisheteru..aku tulis..nk kta jiwang..jiwang la kot..tp aku x tau ap mood plak ttiba nk tulis cm ni..biar r..suka ati aku r..:p






No comments:

Post a Comment